ایپل نے میک فائنڈ مائی ایپ میں گمشدہ خصوصیت کو رول آؤٹ کیا۔

سان فرانسسکو، 7 دسمبر: ٹیک دیو ایپل نے فائنڈ مائی ایپلیکیشن فار میک میں ایئر ٹیگز اور دیگر تھرڈ پارٹی لوازمات کی تلاش کے لیے ایک گمشدہ خصوصیت کو رول آؤٹ کرنا شروع کر دیا ہے۔

9 To 5 Googleکی رپورٹ کے مطابق، macOS 13.1 بیٹا اپ ڈیٹ کے ساتھ، صارفین اب قریبی لوازمات کو پنگ کرنے کے لیے اپنے Mac پر Find My ایپلیکیشن استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ خصوصیت پہلے صرف آئی فون، آئی پیڈ اور ایپل واچ پر فائنڈ مائی ایپلی کیشنز میں دستیاب تھی۔

صارفین صرف ایپل کی مصنوعات جیسے کہ آئی فون اور ایئر پوڈز پر میکوس کے پہلے ورژن میں آواز چلا سکتے تھے۔ پہلی بار، یہ اپ ڈیٹ اسی خصوصیت کو AirTag اور دیگر فائنڈ مائی آئٹم ٹریکرز تک بڑھاتا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ فیچر تک رسائی کے لیے فائنڈ مائی ایپلیکیشن میں ‘آئٹمز’ ٹیب پر کلک کریں اور اس لوازمات پر کلک کریں جسے آپ تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ پھر، آپ اپنے آئٹم کو تلاش کرنے کے لیے تمام معمول کے اختیارات دیکھیں گے، بشمول نیا ‘پلے ساؤنڈ’ اختیار۔ اس پر کلک کرنے سے، ایپلی کیشن اس آلات پر ایک آواز چلائے گی، جیسا کہ یہ آئی فون، آئی پیڈ، اور ایپل واچ پر کرتی ہے۔

پچھلے سال اکتوبر میں، آئی فون بنانے والی کمپنی نے فرم ویئر اپ ڈیٹ کے ساتھ اپنے AirPods Pro اور AirPods Max ہیڈ فونز کے لیے ‘Find My’ سپورٹ شروع کی تھی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں