پنجاب حکومت نے 2023 میں 25000 ایجوکیٹرز کی نوکریوں کی منظوری دے دی – وزیر اعلیٰ پنجاب کا اعلان۔

وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الٰہی نے اعلان کیا کہ پنجاب کابینہ نے 2023 میں 25000 ایجوکیٹرز کی نوکریوں کی منظوری دے دی ہے۔ اب پنجاب حکومت پنجاب سکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ میں 25000 اساتذہ کی بھرتی کرے گی۔

یہ خبر پرویز الٰہی نے اپنے آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ پر شیئر کی جس میں انہوں نے کہا کہ ”صوبائی کابینہ کا ساتواں اجلاس…پنجاب کابینہ نے محکمہ سکول ایجوکیشن میں 25 ہزار اساتذہ بھرتی کرنے کی منظوری دے دی۔ 25 ہزار اساتذہ کی بھرتی کا عمل جلد از جلد شروع کیا جائے گا۔

ان اساتذہ کا اعلان پنجاب کے تمام 41 اضلاع کے لیے کیا جائے گا۔ پنجاب میں 41 اضلاع ہیں کیونکہ پنجاب میں نئے 5 اضلاع قائم کیے گئے ہیں۔ ایجوکیٹرز کی پوسٹیں ESE BPS-14، SESE BPS-15، اور SSE BPS-16 ہوں گی۔ ESE ایک پرائمری سکول ٹیچر ہے، SESE ایک مڈل سکول ایلیمنٹری ٹیچر ہے، اور SSE ایک ہائی سکول سیکنڈری سکول، ٹیچر ہے۔ تمام زمروں کے لیے مطلوبہ کم از کم تعلیم اسکول کی سطح کے مضامین میں ماسٹر ڈگری ایم اے ایم ایس سی ہوگی۔ B.ed اور M.ed کی ضرورت نہیں ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے یہ بھی کہا ہے کہ ایجوکیٹرز کی نوکریوں 2023 کے لیے بھرتی کا عمل جلد شروع کر دیا جائے گا اور حکومت جلد ہی بھرتی مکمل کر لے گی کیونکہ یہ نوکریاں پہلے ہی دیر سے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں