سعودی عرب، متحدہ عرب امارات نے استنبول بم حملے کی شدید مذمت کی ہے۔

سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات نے تعزیت کا اظہار کیا ہے اور اتوار کو وسطی استنبول میں ہونے والے مہلک بم حملے کی مذمت کی ہے، جس میں کم از کم چھ افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ سعودی پریس ایجنسی (SPA) کے مطابق، مملکت کے شاہ سلمان، ساتھ ہی وزیر اعظم اور ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے ترک صدر رجب طیب اردگان کو کیبلز بھیجیں۔

“ہم اس مجرمانہ فعل کی شدید مذمت کرتے ہیں، اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ سعودی عرب جمہوریہ ترکی اور اس کے برادر عوام کے ساتھ کھڑا ہے۔ ایس پی اے نے شاہ سلمان کے حوالے سے کہا کہ ہم آپ کی عزت، متاثرین کے اہل خانہ اور ترکی کے برادرانہ لوگوں سے اپنی گہری تعزیت اور دلی ہمدردی کا اظہار کرتے ہیں، زخمیوں کی جلد صحت یابی کی خواہش کرتے ہیں۔

ولی عہد کی طرف سے کیبل میں کہا گیا ہے کہ “مجھے مرکزی استنبول کے تکسیم اسکوائر میں ہونے والے دہشت گردانہ بم دھماکے کی خبر ملی، جس کے نتیجے میں ہلاکتیں اور زخمی ہوئے، اور میں اس مجرمانہ فعل کی شدید مذمت کرتا ہوں،”

امارات نیوز ایجنسی (ایمریٹس نیوز ایجنسی) نے ایک بیان میں، متحدہ عرب امارات کی وزارت خارجہ اور بین الاقوامی تعاون (MOFAIC) نے “ان مجرمانہ کارروائیوں کی شدید مذمت، اور ہر قسم کے تشدد کو مستقل طور پر مسترد کرنے اور انسانی اقدار اور اصولوں کی خلاف ورزی” کا اظہار کیا۔ WAM) نے رپورٹ کیا۔

WAM کے مطابق، وزارت نے حکومت، ترکی کے عوام اور ہلاک ہونے والوں کے اہل خانہ سے دلی تعزیت کا اظہار کیا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں